kenangan lalu..

kenangan lalu..
rindu...

Tuesday 19 April 2011

terlanjur mencintaimu..

10 FEBRUARI 2011

aku terlanjur mencintai diri mu..
aku tak tau bila, di mana, bagaimana ia terjadi...
ape yg harus aku lakukan?
salah kah aku?
adakah aku harus berundur?
aku ingin menjauhkan diri dari mu
tapi takdir dan keadaan sentiasa mendekatkan kita..

aku dah tak sanggup lagi...
menahan perasaan di hati ini..
tak mampu menahan air mata ini jatuh
setiap kali kita bertemu..


mampukah aku menunggumu?
patut kah aku menunggu mu?
berbaloikah aku menunggu mu?
sedangkan aku tau kau punya hidup yg lbh bahagia...

aku sentiasa mendoakan..
agar aku n kau disatukan secara halal..
jika ditakdirkan itu jodoh kita

tapi jika kau bukan takdir utk ku..
aku minta dari NYA agar pisahkan kita..
dengan cara apa skali pun..
termasuklah nyawaku... ingatanku...
aku sanggup!!


ini kerana...
aku terlanjur mencintaimu...
terlalu mencintaimu...
andai kau tahu...

aku akan menunggu mu...
selagi aku masih mampu..
selagi rasa cinta pd mu ini..
masih tebal dalam diriku...

No comments:

Post a Comment