kenangan lalu..

kenangan lalu..
rindu...

Tuesday 12 April 2011

hari penuh kejutan

Hari ini aku menerima berita sedih dari seorang rakan mse blaja dulu... seorg junior kami di kolej dulu telah meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya... Langgar lari... sedihnya... Kim seorg yg ceria, baik hati dan kwn yg baik telah pergi menemui DIA... Pasti DIA amat menyayangi Kim... Semoga roh Kim dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan org2 yg beriman... insya Allah... takziah kpd family arwah...

Smlm terima berita ttg kehadiran org baru... hu3... senior aku mse blaja dulu la... aku xtau pun dia pregnant.. last2 dpt berita yg dia dh selamat lahirkan baby no 2... hu3... apa2 pun tahniah la ye... =)

Tahniah juga utk kwn2 sy yg baru menerima cahaya mata yang pertama dan kedua.... =) tapi korang jgn tanya aku bila lagi ar.... itu soalan yg dh biasa aku dgr n x larat nk dgr sbnr nye... n kpd kwn2 yg tgh sibuk dgn persiapan kahwin utk tgh tahun ni, selamat menyiapkan diri anda semua ye... selamat menempuhi alam perkahwinan....

No comments:

Post a Comment