kenangan lalu..

kenangan lalu..
rindu...

Wednesday 20 April 2011

delete dia.

20 APRIL 2011

akan ku kumpulkan kekuatan
utk delete dia dr hidup aku
setelah aku tahu
dia hanya ingin mempergunakan ku
selama ini dia hanya mengambil kesempatan
aahhh!! benci nye aku!
betapa bodohnya diri ku..
kerana mempercayai diri dia
kerana menyayangi diri dia
kerana mencintai diri dia

pergi!!!!!!!!!!!!!
aku tak nak kau wujud lagi
dalam hidup aku!
kau sama seperti yang lain..
tak ubah seperti yang lain..

berambus!!!
nyah kau dari sini!!
betapa aku sedih dgn semua ni
hancur hati aku

terima kasih
kerana sedarkan aku
tentang diri kau
dan juga kaum sejenis dgn kau

aku akan lebih berhati2 lps ni
jgn kau tanya kenapa aku begini
kenapa aku berubah
sedangkan kau lah punca nya!

delete semua nya.

No comments:

Post a Comment