kenangan lalu..

kenangan lalu..
rindu...

Monday 18 April 2011

baris lagu tentang dia..

haruskah ku terus melayari perasaan
meski pun ku tahu ini hanya lah khayalan
cintaku padamu haruskah aku teruskan..
kerana ku tahu dirimu sudah berteman...

mengapa dia yg ku cinta
sedangkan ku tahu sikap nya begitu
dia pandai berpura dan pandai bermain kata
setahun bersama bak seribu tahun terseksa...

baris-baris lagu ni sentiasa mengingatkan aku pd dia...
knp dia?
puas aku cuba singkirkan dia dari hidup aku..
tapi aku msh belum berupaya...

kadang2 aku rs dia ikhlas membantu & menyayangi aku..
tp kadang2 aku rs dia hanya ingin mengambil kesempatan pd kelemahan dan kekurangan aku...
Ya Allah... knp aku jd begini?
terlalu byk kenangan kami...
knp aku pgil kenangan??? sedangkan ia nya peristiwa pahit...
tolong lah...
pergi lah jauh dari hidup aku...

ya.. kdg2 aku sgt merindu kan dia..
sangat2 rindukan dia...
tp rindukah dia pd aku??
atau aku yg bertepuk sebelah tangan??

Tolonglah... kembalikan kekuatan pd aku..
utk tempuhi semua ni..
sebagaimana aku tempuhi nye 4 tahun dulu...

No comments:

Post a Comment