kenangan lalu..

kenangan lalu..
rindu...

Thursday 16 June 2011

profile about me..

someone has making profile about me..
nice..
n kebanyakkan nya betul la..
anyway, dia hanya kawan aku...
not more than that because i'm happy, he already has his "super babe".. ahaks!
thanks my friend..

let me share to uols about what he said about me...

ko nak tau ape profiling aku pd ko?
*ko memang garang luaran
*tp deep down ko penyayang
*ko marah2 n sampai masa ko akan simpati pada orng yg ko marah
*caring
*kalau bleh semua orng ko nak tlg
*dari segi duit ko pandai guna
*kebanyakan ko akan bantu orng lain

that's all from him...

and he makes me smile
selepas aku kemurungan hampir 3 minggu ni...
Ya Allah, terima kasih sbb Kau beri aku kwn yg baik ni..
thanks.. aku bersyukur...

No comments:

Post a Comment