kenangan lalu..

kenangan lalu..
rindu...

Tuesday 14 June 2011

lemahnya.

Ya Allah....
lemah nya aku rasa ketika ini..
seperti hilang tempat bergantung..
sedih yang tidak tertanggung..
bila insan2 yang kita percayai meninggalkan kita..

Ya Allah..
berilah hamba Mu yang hina dan lemah ini kekuatan
utk teruskan hidup
utk buktikan kejayaan dalam hidupku
dan dunia akhirat..

Ya Allah..
berilah petunjuk dan hidayah
pada insan yang semakin bongkak dan lupa diri itu
semoga dia sedar kesilapan nye
dan perbaiki segala yg telah dirosakkannya
dan paling penting, dia berkata benar...

Ya Allah..
Maaf kan aku, ampunkan aku segala khilafku
aku hanya ingin jujur dlm hidupku..
maka KAU berikan aku panduan..
agar aku tak terpesong..
KAU tetapkan iman ku..
dan lindungi aku dari segala kejahatan, fitnah, penganiyaan dan kezaliman..
amin.. amin.. amin.. ya rabbulalamin...

No comments:

Post a Comment