kenangan lalu..

kenangan lalu..
rindu...

Sunday 12 June 2011

bila rindu menyapa...

tak salah kan aku..
bila aku merindui dia..
kerna dia bukan milikku..
dan tangan ku tak sampai memeluk dirinya..
aku hanya rindu kan dia..
bukan bererti aku ingin memiliki dia..
kerna dia milik yang lain..
dan aku tak tergamak merampas dia..
aku bukan kejam..

tapi terasa diri ku ni bodoh..
sbb merindui insan yg tak pernah rindukan aku..
yang tak pernah menyintai aku
yang tak pernah menyayangi aku..

mendekati aku..
hanya kepentingan sendiri..
hanya kerana nafsu..

aku ingin melupakan kau..
aku akan tetap berusaha utk melupakan kau..

tapi aku akui..
bukan mudah utk melupakan kau..
terlalu banyak kenangan...
ada kala nya aku terlalu benci dan hina dgn diri sendiri..
bila mengingati semua itu..
sedangkan kau bergembira di sana...

adakah kau gembira melihat keadaan ku sekarang??

No comments:

Post a Comment