kenangan lalu..

kenangan lalu..
rindu...

Thursday 5 May 2011

yang terakhir.

cemburu kah aku?
pd dia?
tp knp?
sbb aku sgt menyayangi nye..
sedangkan aku bertepuk sebelah tangan..
dan mungkin dia..
sedang mengambil kesempatan..
pd kelemahan & kekurangan aku ini...

tp tak mengapa...
sbb ini yg terakhir...
aku bertemu dgn nye..

lepas ni..
aku tak kan ada lg dlm hidup dia..
buat selama nya..
walaupun perpisahan ini...
amat menyakitkan & menyeksakan..
namun aku redha..
jika perpisahan ini..
akan membawa kebahgiaan pd semua...

terima kasih..
utk segalanya...
maafkan semua kesalahan ku pd mu selama ini...

smoga kau bhgia bersama org2 yg tersayang....

selamat tinggal..
buat insan yg pernah bertakhta di hati ku ini...
ku doakan agar kau mencapai segala impian yg kau hajatkan...

No comments:

Post a Comment