kenangan lalu..

kenangan lalu..
rindu...

Thursday 19 May 2011

persamaan.

pagi ni...
aku menonton movie di HBO..
tajuk nye... A Walk To Remember...
1st time aku menonton nye di bilik video..
di library mciium..
bersama lecturer & kwn2 kelas..
sewaktu kelas english... 7 tahun dulu...
lama sungguh...
tak sangka sungguh pantas masa berlalu....
aku sgt merindui kwn2 aku..
dan zaman blaja..

persamaan...
dalam movies yg aku minati..
A Walk To Remember...
A Moment To Remember(korean)... dan,
Lagenda Budak Setan...

semua citer di atas..
ada persamaan..
iaitu cinta sejati & ikhlas..
dari seorang lelaki..
kepada seorang wanita yg dia cintai..
yang sanggup menerima wanita ini seadanya..
menerima semua kebaikan & keburukan nye..
dan mengharungi kehidupan dgn tabah...
melengkapi antara satu sama lain..
demi mengecapi cinta bahagia...

alangkah bahagia nye..
dapat menikmati kehidupan sebegitu..

aku pula...
masih belum menikmati kehidupan itu..
mungkin ia masih dalam perjalanan..
kerana aku sedia menanti...

No comments:

Post a Comment