kenangan lalu..

kenangan lalu..
rindu...

Friday 20 May 2011

tiba-tiba.

menangis lagi.kerana insan yg tak pernah hargai kewujudan kita.tiba-tiba rasa diri ni bodoh sangat.sebab terlalu mengutamakan perasaan dan kehormatan dia-dia ni.tapi hati sendiri terluka.sampai bila harus aku tabah??aku cuba untuk menjadi sekuat yg aku mampu.tapi air mata ni tetap mengalir keluar.sedih mengenang nasib sendiri.aku kemurungan?mungkin juga.bahaya ke?ntah la.aku sndiri pun tak pasti.ape yg boleh ubati kemurungan aku ni?just kata-kata semangat dari dia, tapi bukan dia-dia.aku rindukan dia.oohhh angin lalu sampaikan rinduku pd dia.tapi dia tak pernah merindui aku.dia tak pernah menyayangi aku.dia hnya suka kan aku.. aahhhh! lupakan dia! aku perlukan seseorang yang boleh menyayangi dan terima aku seadanya. ada ke?? ntah la.. aku sendiri tak pasti.hanya berdoa untuk yang terbaik.

No comments:

Post a Comment